Andrzej Kopeć, prezes zarządu Feniks Recykling, wziął udział w konferencji „Gospodarowanie odpadami w przedsiębiorstwie”, zorganizowanej przez Puls Biznesu.
Uczestniczył w panelu poświęconym wyzwaniom, jakie wiążą się ze zrównoważonym rozwojem firmy w kontekście odpadów. Tłem są nowe wymogi tzw. dyrektywy opakowaniowej. Regulacja ma przede wszystkim pomóc w ograniczeniu powstawania odpadów, zwiększeniu udziału opakowań nadających się do ponownego użycia oraz podniesieniu poziomu realizowanego recyklingu.
Ekspert zwrócił uwagę na marketingowy wymiar rozwoju opakowań, służących obecnie nie tylko zabezpieczeniu produktu, ale też promowaniu go – m.in. zaakcentowaniu na sklepowej półce i pozycjonowaniu w świadomości odbiorców.
Wynika stąd potrzeba oswojenia odbiorców z nową, bardziej ekologiczną, często więc skromniejszą formą opakowań – a z czasem także z formułą napełniania własnych butelek, słoików czy pudełek.
Niezbędna jest też redefinicja założeń marketingowych ogromnej grupy producentów, m.in. tych, którzy korzystają z popularnych kartonów na mleko czy soki – trudnych do recyklingowania.
Dziękujemy za zaproszenie do debaty, a Alicji Bieszyńskiej i Konradowi Nowakowskiemu za owocną dyskusję!
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaNie wyrażam zgodyPolityka prywatności
Andrzej Kopeć, prezes zarządu Feniks Recykling, wziął udział w konferencji „Gospodarowanie odpadami w przedsiębiorstwie”, zorganizowanej przez Puls Biznesu.
Uczestniczył w panelu poświęconym wyzwaniom, jakie wiążą się ze zrównoważonym rozwojem firmy w kontekście odpadów. Tłem są nowe wymogi tzw. dyrektywy opakowaniowej. Regulacja ma przede wszystkim pomóc w ograniczeniu powstawania odpadów, zwiększeniu udziału opakowań nadających się do ponownego użycia oraz podniesieniu poziomu realizowanego recyklingu.
Dziękujemy za zaproszenie do debaty, a Alicji Bieszyńskiej i Konradowi Nowakowskiemu za owocną dyskusję!
Ostatnie wpisy
Kategorie